tisdag 11 oktober 2011
Känner för att lägga upp en bild där min medelålder är 14.
Förutom studievägledning har inte mycket mer hänt. En runda till Willy:s med Julle och Sofie för att köpa ägg och socker och så har jag sett folk på UB. Och jag har sjukaste blåmärket någonsin i armvecket. Tantaluringen kunde verkligen inte sticka ordentligt.
Nu tänker jag baka. Och fylla i blankett till Jägarn. Och titta på Mystery Spot. Och äta en skål kräm. Men först disk.
Liv.
Åh och tydligen stavas det inte Växjö utan Växsjö. Och det finns ett hotell i Ljungby. Det ena mer seriöst än det andra. Vad man kan lära sig mycket av andras bloggar.
måndag 10 oktober 2011
söndag 9 oktober 2011
lördag 8 oktober 2011
Metros löpsedel: 7 i Skåne luras dagligen på nätet.
En tanke. Menar de att det är 7 skåningar som lurar andra människor eller är det 7 skåningar som blir lurade?
Jag orkar inte knäcka världspussel just nu.
Jag orkar inte knäcka världspussel just nu.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




