torsdag 3 mars 2011

Stöldgods

Mest bara för att jag kan. Och för att jag är lycklig ikväll. Inte som igår.
Onward!

När vaknade du imorse?
- Vaknade aldrig eftersom jag inte sov.


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- som sagt,


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Abby ringde vid kvart i 1 och sa att klockan var 12.


Vilket humör är du på?
- Trött och smått irriterad tills Mailet med stort M kom. Då blev jag pigg, lycklig och bakade kakor med mina vänner, trots att klockan var strax efter 10.


Vad har du på dig just nu?
- Hot pants och min übersexiga Gyllene Tider-tröja som borde brännas.


Har du ont någonstans?
- Nä, kanske lite i huvudet och ögonen, men jag klagar inte.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Grillad kyckling med klyftpotatis, från Cats.


Hur mycket var din senaste lön på?
- Alldeles för lite.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Diverse på Willys. Har varit duktig och betalt med kontanter på sista tiden.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Hotmail.


Vad ska du göra imorgon?
-Eftersom föreläsningen är inställd och tvättiden ändrad så ska jag städa och göra glass. Och plugga så klart.


Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Heat of the Moment med Asia. Bara för att jag tittade på "Mystery Spot" igår.


Varför ska man läsa din blogg?
- En mycket bra fråga. Jag vet inte. Tidsfördriv? Onödigt vetande? Stalker?


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Låg vaken på samma plats som nu. Minus dator och rumskompis.


Tror du att du kommer få en komplimang imorgon, för vad?
- Vet inte, men jag kan berätta att jag fått komplimanger för mitt bakande!


När fotade något senast, och vad?
- Ida. Idag. Hon hade något i sin jacka. Det var min jacka.


Kommer du göra av med pengar imorgon, på vad?
- Skulle inte tro det, men kan hända att 15 spänn ryker på Subway.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- Täcket. Som är mjukare än Sofies.


Vad tror du att klockan är?
- Runt 2. Det var den i alla fall för någon fråga sen.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag hade frågat Puttis om han vill ha en räka till. För jag saknar honom och han förtjänar alla räkor i världen!


Listan har jag snott från Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar