fredag 14 oktober 2011

The most awesome birthday card ever with the most awesome envelope ever.


"You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass! "

- Dean Winchester, Supernatural 2.13 "House of the Holy"


Till Anna,
Jag kan inte nog understryka (känns frasen igen?) hur glad och hur jag skrattade när jag såg brevet ligga under räkningar. Vet ärligt talat inte vilket som är mest awesome, kuvertet eller själva kortet. I alla fall, TACK TACK TACK och masa dig hit, för sista gången jag såg dig var den 16 juni 2010, och det är på tok för länge sedan. Don't make me come and get you!
Skämt åsido, tack så hemskt mycket för kortet och kanske framför allt tack för att du står ut med mig fortfarande! Keep calm and carry on my wayward son!

Och som avslutning väljer jag att citera allas vår favourite hunter.

"You think it's 'cause we're so awesome? I think it's 'cause we're so awesome."

-Dean Winchester, Supernatural 3.12 "Jus in Bello"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar