torsdag 21 juni 2012

Familia med familj.

Eftersom jag åkt ner till Skåne för att fira midsommar med familjen betyder det inte att jag enbart tänker sitta framför TV:n och glo på QI. Okej, nu är det visserligen just det jag mest gör när jag åker ner, men nä. Jag kan faktiskt göra andra saker också.

Som att åka med mamma, syster och, enligt mig, svåger till Familia för att bråka med idioterna på Phone House. Fast först en runda till Ängelholm för att hälsa på tatueraren (och än en gång, samma reaktion som Pavlovs hundar (fast jag dreglar inte när någon slår med en stämgaffel, men principen. Principen)) och så bytte jag, efter ett evigt letande efter rätt tjocklek, nya piercingsmycken i öronen. Vilket redan nu gör skillnad, för efter allt jäkla strul jag haft med var och skit så var detta sista försöket innan jag tänkt låta hålen växa igen. Så all cred till Jesper på Big City Tattoo i Ängelholm som grävde fram 1,2mm till mig, trots att han håller 1,6mm som minimum.

Det roligaste på Familia är förresten speglarna vid toaletten. Billigare än lustiga huset. Och mamma ser ut som en liten gumma. Jenny och jag ser, ja va fan, vi ser bara allmänt konstiga ut.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar