onsdag 20 april 2011

Carry on my wayward son

Senaste favoritlåten har suttit inpräntad i flera dagar nu. Och visst gick den varm på resan hem idag! Dock kan varken jag eller Sofie mer än refrängen ordentligt, så det blir till att ligga i hårdträning hädanefter!

Måste säga att det var mycket trevligt med sällskap på tåget idag. Ser fram mot Stockholmsresan om några veckor!

Har precis vinkat av Sofie och det skrangliga pågatåget vars namn jag glömt, och sitter nu på stadsbiblioteket och väntar på Jenny. Detta är alltså det mest seriösa jag kommer göra idag. För så fort min kära syster anländer kommer min mentala ålder sjunka ännu lägre. Alla spärrar, *POFF* borta.

Jag älskar att göra stan osäker med Jenny KAIIJ Fredman. Höhö. (Orkar inte skriva ut alla mellannamn, officiella som inofficiella).

Har förresten färdigställt min spellista med musik från Supernatural. Mest rock men även en liten klick country, rap och pop. Jag menar, Chris De Burgh och Céline Dion? What? Passar inte riktigt in i resten av spellistan.

I alla fall, för den som vill lyssna. Just press "play".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar