söndag 24 april 2011

En solig söndag

Enligt temperatur.nu är det 22.3 grader ute i city idag. Och var är jag då?

Jo, framför datorn, inomhus, och försöker klämma fram en hemtenta på en sisådär 6 sidor.

Känns även otroligt konstigt att vara ensam på campus. Jag menar, de flesta har åkt hem och de enda levande själarna jag sett har varit 7x2 Bloods 'n' Crips som hänger på basketplanen (som vanligt) samt två tjejer som bestämt sig för att ha picknick en bit från mitt fönster. Tack för att ni inte sitter precis under det i alla fall!

När det väl är fint väder, varför har man alltid saker som ska göras inomhus?

(och nej, jag kan inte släpa ut datorn. Amilo har inte så värst lång livslängd utan sin sladd.)

Vill även tala om att jag gillar min mamma. Trots att hon kan reta gallfeber på mig så är hon så söt. Speciellt när hon skickar ett meddelande bara för att tala om att jag ska titta på TV ikväll. Känns bra att veta att hon inte glömt bort mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar