söndag 22 augusti 2010

Hur tjänar hon pengar?


Självklart skenade min fantasi iväg när jag såg denna banner och jag är helt övertygad om att det där jobbet involverar vågade arbetskläder, men det är ju bara min åsikt. Så, titta på bannern själv och fundera över hennes karriär!

Vad tror ni att den arbetslösa mamman jobbar med online för att tjäna 48 896 kronor/månad? Arbetar även dottern med det? Som sagt, det är bara att spekulera, för jag tänker då rakt inte klicka för att ta reda på det!


2 kommentarer:

  1. Jag tror hon jobbar som mamman Grham Norton hittade, fast online. Sälja snöskyfflar på nätet måste ju ge massor av pengar ;o) (haha, ordet jag skulle fylla i för att skica kommentaren är cluvless, synd att v:et inte är ett e)

    SvaraRadera
  2. ppsss.. she's a hoe and a crackdealer xD

    SvaraRadera