lördag 26 februari 2011

Kortslutning

Så här såg det alltså ut när en, efter att ha kramat toaletten i två timmar, hyper Emely tittade på det snudd på bästa avsnittet av Supernatural. I alla fall av avsnitten som visats.
Facerape är det i alla fall.

Och duktigt användande av ordet "epic".

Men.

Det struntar jag fullkomligen i. För jag har låtit min inre fangirl skrika högt av lycka och någon annan skum känsla jag inte kan sätta fingret på har fått flöda. Och jag är lycklig. Och pigg som en lärka.

Trots att klockan snart är 04:10. Och MacGyver har precis slutat på kanal 9.

Nu ska jag bara vänta tills någon lägger upp avsnittet på nätet så jag kan se det om och om och om och om igen....

Tills vidare kikar jag på Misha Collins twitter tills jag antingen däckar eller flippar ut totalt. Ibland är det bra att bo själv.
Jag är hungrig. Och är lite smått illamående. Och jag kan också göra så där med mina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar