onsdag 23 februari 2011

Lazy Day

Idag har jag verkligen inte gjort någonting förutom kanske det allra nödvändigaste. I måndags flängde jag ju runt tills det att jag däckade på soffan vid 5 och vaknade igen 12 och i går var jag först på en föreläsning i tre timmar och sedan på Våga Tala i två. Därefter var det bara att pallra sig hemåt för att diska lite och logga in på Oxie innan jag gick och la mig i vettig tid. Därför kände jag att det var dags för en dag värdig Mårten Gås.

Så, idag har jag lagat pannkakor, för det finns ingenting annat i kylskåpet. Fick ta en klick Ben & Jerry's Fairly Nuts till för sylt finns bara i affären.

Skrev precis en inköpslista och insåg att min lazy day kommer göra morgondagens shoppingrunda både tung och dyr. Men men.

Imorgon blir det plugg på UB med kursarna och sedan två timmar med Rolf och hans gäddor. Känns lovande.

OCH

DET ÄR BARA TVÅ DAGAR OCH 6 TIMMAR KVAR OCH JAG HAR PRECIS FUNNIT EN NY SNEAK PEAK. VARFÖR TORTERAR DEM MIG??!!



Jag bryr mig inte ett dugg om ni är intresserade eller inte. Jag är, deal with it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar