fredag 25 februari 2011

Så.

Det är fredag idag.



DET FINNS INTE ORD NOG ATT BESKRIVA HUR SATANS PEPP JAG ÄR!!!



I alla fall.

Har varit så där lagom produktiv både igår och idag sedan the lazy day. Orkade både gå och handla på både Willys och Ica (mest för att Willys hade slut på laktosfritt margarin, bah!), sitta på UB med Sofie, Ewa och Ida samt gå på Våga Tala innan det var dags för de dagliga sysslorna. Idag har jag hunnit med att baka, städa, gå på stan med Ida samt vinka av Sofie. Allt innan jag blev sjuk.

Därför blev det alltså ingen utgång till Stallarna som planerat. Attans jävlar.

Istället sitter jag i pyjamas på sängen, insvept i en stor filt och har datorn på en pall framför mig medan tv:n visar Bond. Kan inte påstå att det är något jag engagerar mig i.

Något jag däremot engagerar mig i är det som kommer dyka upp på min datorskärm om, i skrivande stund, exakt 330 minuter.

Sen är denna veckan slut och fangirlen i mig kan gå och lägga sig, mätt och belåten.

Kanske tur att jag blev sjuk i alla fall och fick stanna hemma...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar