onsdag 16 februari 2011

Tvättid nattid

Idag har varit en sån dag när jag har bara stirrat ut i tomma intet och bara egentligen varit. Sömnlösa nätter gör så mot mig.

Skulle upp 7 och klura ut hur tvättmaskinen fungerar och rädslan för att jag skulle försova mig hängde över mig och jag var därför klarvaken fram till runt 6, då jag äntligen somnade och sov i cirka en timme.

Jag vet, jag är rädd för att missa en tvättid. Patetiskt.

Har insett hur mycket skit man kan se på TV en vanlig onsdagsnatt. Fast The Office var okej. Likaså Spin City. I alla fall de avsnitten som visades.

Och MacGyver byggde en bazooka av ett avgasrör. För att skydda en gubbe i flott bil. Som senare visade sig vara bad guy då han snott pengar.

Fyra timmar senare spelar han viktig i Stargate SG-1 och samtalar med en naken man som gillar att kramas.

Nu skiter jag i allt och går och lägger mig. Peppar inför lite plugg på UB och sedan Våga Tala på kvällen. Tror jag.

1 kommentar: