lördag 28 april 2012

Lagom berusad och glad för allt.

Nyss hemkommen från 20-årsfest hos Ellen, utgång till Stallarna och efterfest hos Tobbe, och nu ligger Julia i sängen och snarkar medan jag väntar på en länk till senaste avsnittet av Supernatural. Hade sjukt roligt hos Ellen och minst lika trevligt på Stallarna där Landstinget spelade, ett band som kan vara avkomman av ett random punkrockband och Gyllene Tider. Jag säger inte att det är dåligt.

Kvällens trevligaste var Iron Man som drack på och när vi sedan hamnade på efterfest med Tequila och Guitar Hero var han förnuftig nog att dricka en halv cider innan han gick över till ett glas Bakis och någon liter vatten. Störtskön kille!

Om ungefär sex timmar öppnar Telia fast jag lugnar mig en timme eller så innan jag hämtar upp min förlorade lem. Så kan jag vinka av Julia och säga hejdå innan hon bosätter sig i England för ett tag. 

En Starbar kallar. Farväl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar