söndag 8 april 2012

Söndagsnöje.

Lyckades slita mig från QI marathon på BBC entertainment och följde med biologiska och adoptivföräldrar till syster för att fira tidig födelsedag. Fick äntligen våfflor som jag tjatat om hela våren!

I alla fall, vi brände hela eftermiddagen där och sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka hemåt.

Fast vi åkte aldrig riktigt hem.

Nej, istället tyckte pappa att det vore helfestligt att åka och titta på ett hus som, tydligen, skulle vara del av en konstrunda.

Så vi körde till Verum.

Tittade på ett hus som var upplyst av lite färgade lampor.

Åkte till Vittsjö.

Tittade på en bro som stått där i alla år och var för tillfället upplyst av två små spotlights.

Jag klagade högt och önskade att jag hade ett gevär.

Konst. Jo tjena.

Och jag missade Strindberg. Schit!!!

1 kommentar:

  1. http://svtplay.se/sok?cs,s,1,strindberg,sample/ps,s,1,strindberg,full/ts,s,1,strindberg,title

    I know you love me!

    SvaraRadera